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  • 乗車券案内-2


音声

「出典:国土交通観光庁コミュニケーションシート」


 English Conversation

 S: Hello, this is ABC rental car customer service, how may I help you?
 I:Hi, my name is Taro Tanaka. I’m having a trouble with your rental car.
 S:Hi, Mr. Tanaka. This is ABC car rental customer service.
   May I ask where you rented the car from?
 I:I picked up the car at Denver International Airport on June 20th.
 S:Let me confirm your rental. What is the license plate number?
 I:It's 123 ABC, Colorado plate.
 S:Okay, what kind of trouble are you having with the car?
 I:The car won’t start. What should I do?
 S:Where are you located right now?
 I:I'm at the entrance to Costco Wholesale on Route 25 in Colorado Springs.
 S:Okay. Our staff will be there in about an hour.
 I:I am waiting for you.

 S: こんにちは、ABCレンタカーのカスタマーサービスです。どうしましたか?
 I:こんにちは、田中太郎と申します。御社のレンタカーでトラブルが発生しています。
 S:田中さん。こちらはABCカーレンタルのサポートオフィスです。どちらで借りられましたか?
 I:デンバー国際空港で6月20日に車を借りました。
 S:車両を確認させてください。ナンバープレートの番号を教えていただけますか?
 I:123・ABC コロラドです。
 S:では、何が起きたのか教えてください。
 I:エンジンがかからなくなりました。この後どのようにすればよいでしょうか?
 S:今どちらにいらっしゃいますか?
 I:コロラド・スプリングスの ルート25でコストコ・ホールセールの入り口にいます。
 S:我々のスタッフが1時間ほどで向かいます。
 I:待っています。

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